Puteri Farah Aqilah


Ding Ding, I need to say something. IMPORTANT! Hehe, takde sangat. Are you still with me? If you are keep on reading.. She is my best friend (Yang my heartbeat tu semua bestfriend tapi si budak cina ni dia dah update pasal kita.. Kita pun kena buat the same thing lah kan) Okay, keep on reading readers.. 
Her name is Puteri Farah Aqilah.. First impression, is she chinese or malay? Haha, mesti korang teragak agak kan. Dulu pun sebelum kenal dia ingatkan dia CINA :D Tapi dia tak. She is mixed malay with chinese. Pretty cool haa.. Putry, kita sama lah. Kita pun mixed malay and chinese.. Btw, are you still with me? She is very petite girl. And she' got the brain as well readers.. Ingatkan dia mcam ni tak pandai kan.. Haha, you're wrong. She always makes me laugh whenever i feel upset. She is one that always love to ask me out. But sorry honey. You know una tak boleh pegi pun kannn :D So, are you happy with my post? Hehe, byee



Sincerely, Unaa